رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

رادمرد کوچک

خوابیدی ؟

1391/5/4 16:31
نویسنده : مامان پگاه
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

 

نفس مامان چند روزه که شما موقع خواب اذیت میکنی و هیچ جوری نمیخوابی.رو پا، تو بغل، راه رفتنی یعنی هیچ رقمه نمیخوابی و چشماتو میمالی.یه رو گذاشته بودمت تو روروئک داشتم راه میبردمت خودمم تو نت بودم یه دفعه به خودم اومدم دیدم صدات نمیاد نگاه کردم دیدم وای خدای من بچم خوابش برده .الهی بمیرم برات کلی گریه کردم و به خودملعنت کردم که چرا اینکارو کردم. ولی الان چند روزه میبینم انگار اینجوری راحت تر میخوابییییییییییییییی  .منم چند بار گذاشتمت تو روروئک و زودی خوابت برد .

 

اینم عکسش بمیرم مامان ولی چاره نیست انگار فقط اینطوری میخوابی گلم

 

 بقیه در ادامه مطلب

 

خشگل مامان کلا ناز میخوابه اینم چند تا عکسش تو خواب ناز

 

 

 

 

 

 


لالالا لا گل نرگس      نباشم دور ز تو هرگز

همیشه در برم باشی   چو تاجی بر سرم باشی

لالالا لا گلم خوابید     به رویش نور مه تابید

لالالا لا گلم زیباست   برای من همه دنیاست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)