رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رادمرد کوچک

اولین پست از اولین روز ماه خدا

1391/5/1 12:57
نویسنده : مامان پگاه
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این مطلب رو دیروز تو ورد نوشم که بیارم اینجا پست کنم اما نت قطع بود. پس امروز پست میکنم


ببخش که دیر به دیر برات مینویسم مامان جونم شما یه کم بغلی شدی و همش باید تو بغل باشی یا باهات بازی کنم.به همین خاطر کم وقت میکنم برات بنویسم.

پسرم امروز اولین روز ماه رمضانه، و من پارسال تو این ماه اگرچه نتونستم روزه بگیرم اما همیشه سر افطار و نماز از خدا میخواستم که یه فرشته سالم به من بده که خدا رو شکر دعاهام مستجاب شد.

خوب حالا یه کم از خودت میگم:

الان دیگه حسابی بازیگوش شدی طوری که خیلی وقتا خوابت میاد ولی میخوای بازی کنی و هم گریه میکنی برای خواب و هم میخندی که بازی کنی قربونت برم.

و دیگه اینکه اسمت و میشناسی و وقتی صدات میکنیم بر میگردی.

کنترل رو هم خیلی دوس داری و اگه اسباب بازی هات و کنترل رو با هم بهت نشون بدیم شما کنترل رو انتخاب میکنی.

راستی الان دیگه از دو طرف غلت میزنی آخه قبلآ فقط از سمت چپ میغلتیدی.

وقتی هم که دوست داری بغلت کنیم دوتا دستاتو باز میکنی جیگر مامان.

 

وووووووووووو  در آخر مامان قد یه دنیا دوست داره. بوس بوس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)