رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

رادمرد کوچک

سالگرد زیباترین خبر زندگیم

1391/4/20 13:28
نویسنده : مامان پگاه
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند مامان

 

پارسال یه روزی مثل امروز یعنی 20 تیر من فهمیدم که دارم مامان میشم و وقتی بابا رفیع جواب آزمایشو آورد از خوشحالی کلی گریه کردم.بعدش بابا زودی به دوتا مامان بزرگا خبر داد. وای که چه روز قشنگی.

9 ماه تو دلم بودی.کلی باهات حرف زدم ( البته به کسی نمیگفتم که باهات حرف میزنم ) چقدر دل درد داشتم و خیلی هم انتظار کشیدم که شما رو ببینم و الان دلم خیلی خیلی برای اون دوران تنگ شده برای لگد زدنت، برای وول خوردنت، وای خدا چه روزاهای قشنگی داشتم و الان که فرشتمو دارم  چه دنیای قشنگی دارم .

 

خدااااااااااا   به خاطر این فرشته که صحیح و سالم به من بخشیدی ازت بی نهایت ممنونم و خیلی دوست دارم و ازت میخوام که هیچ وقت تنهاش نزاری و تو فراز و نشیب های زندگی همیشه تو یاورش باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)